Sunday, February 13, 2011

Inconstienta


In minte se duce o lupta continua..se aud doua glasuri enervante..ele imi controleaza miscarile,reactiile si nu mai sunt responsabila de ceea ce fac.Speriata si foarte confuza,ma culc pe o margine de pat,nu-mi misc capul ca sa aud,in tacere,ce forfota au stirnit cele doua in cutia craniana=cimp de lupta.Fac o miscare neinsemnata cu miina sa plece,sa ma lasa in pace,dar e imposibil.Incerc sa ma gindesc,sa rationalizez teama si sa respir adinc,dar nici un folos din moment ce vocile detin controlul  deplin asupra gindirii mele.Ma apuca un somn infernal..si cu o indiferenta aparenta,inchid ochii.Obosita de atita zgomot ,vreau sa ies din propria fiinta,sa ma indepartez,insa imposibilul ma oboseste.Ma epuizeaza..Conflictul lor ma sfisie ,deoarece e reluat mereu...Ma aflu intr-o stare de inconstienta totala..sunt confuza..nu-mi inteleg vina..
Nu am scapare,pina cind nu voi gasi o impacare pentru cele doua voci....ura si dragostea.

2 comments: