Sunday, December 26, 2010

In cautare

Am incercat dimineata sa inteleg ceea ce a fost ieri..
Am inchis un ochi,iar visul l`a impis si pe al doilea pentru a derula o poveste de iarna ce continua si ieri,si azi,si poate miine..o poveste in care vintul se opreste sa sopteasca ceva,o poveste in care timpul imi apartine,o poveste in care totul pare posibil si realizabil.
Simplu de tot...
Dar totusi sint in cautare de ceva nou,de ceva imposibil  care sa ma trezeasca din vis si sa traiesc in realitatea care mie imi place.Si cred ca reusesc..
Deja vad lucrurile mai clare si mai frumoase:
Cerul e atit de senin noaptea..incit simt stelele mai aproape si mai luminoase
Aerul e atit de curat ca-mi provoaca asfixie
Timpul curge atit de incet,astfel incit reusesc sa fac si sa gindesc multe.
Acum sint gata de o plimbare..vreau aerul umed sa-mi patrunda in par si sa mi-l increteasca ori de cite ori e indreptat,vreau sa merg desculta si sa simt pamintul,vreu sa-mi treaca prin corp frigul de afara ca dupa asta sa beau o ciocolata fierbinte,vreau sa trec prin cel mai greu ca sa savurez tot ce-i mai bun si mai frumos.
Acum plec sa admir stelele..se pare ca din nou sint aproape si imi mingie obrazul..

3 comments:

  1. vreau aerul umed sa-mi patrunda in par si sa mi-l increteasca ori de cite ori e indreptat
    nu prea cred)))

    shtii ce simt eu? optimism:X bv ay, progresezi <3

    ReplyDelete
  2. azi m`am umplut de optimism..shi akm crede`ma chiar nu`mi pasa daca se incretzeshte paru(poate oliak exagerez)..da nu`i pe asta..))
    asha shi shtiam k o sa te anini de fraza cu paru`..:DD

    ReplyDelete